FÓRUM

Vložit reakci k příspěvku:


28.7.2009, 13:40    ŠTĚPÁNKA SURÁ   (stepanka.sura@centrum.cz)
Dobrý den, vaše výrobky používám už dlouho. Od podzimu používám prací prášek i aviváž exellent. S pracím účinkem a vůní jsem spokojena, ale mám citlivou pokožku a objevily se mi vyrážky na celém těle i v obličeji a svědí mě i celou rodinu pokožka hlavy. Teď se objevil ekzém v obličeji i u syna. Nevím jestli má někdo stejnou zkušenost, stačilo by prádlo ještě znovu vymáchat, nebo přejít na jiný prášek? Děkuji


Vaše příspěvky:


Strana: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11


20.9.2009, 20:21    Galiszová vedoucí prodeje
Dobrý den, děkuji za Váš příspěvěk. Posílám Vám email, ale pro ostatní zájemce o práci na pozici prodejce zanechávám své tel. číslo 776390461.

19.9.2009, 12:10    Helena   (helako@seznam.cz)
Dobrý den. snažila jsem se odeslat Vám tento mail, ale příjemce (čili vaše společnost) nebyl nalezen. Zkouším to tedy touto cestou. Od kamarádky jsem se dověděla o Vaší společnosti a vynikajících produktech IN. Chtěla bych se zeptat, co vše je potřeba k tomu, abych mohla pracovat ve vaší společnosti, jaké jsou možné výdělky a zda je možno tuto práci vykonávat jako vedlejší pracovní činnost. Pokud je nutný živnostenský list, tak ten mám na ,, zprostředkovatelskou a obchodní činnost". Také mám ŘP sk. A a B. Za Vaší odpověď předem děkuji a přeji hezký den. Helena Kořínková PS: prosím o odpověď na můj e-mail.

9.9.2009, 8:30    L.Hermanová   (hermanova.skolatgm@seznam.cz)
Dne 8.9.2009 jsem koupil Váš výrobek IN- Marseillské mýdlo- 250,- Kč. Na Vašich www stránkách jsem o něm nenašla žádnou zmínku. Potřebovala bych znát dávkování. Můžete mi poradit? Děkuji. Hermanová

2.9.2009, 21:39    Kateřina Růžičková   (katerina.ruzickova@vsb.cz)
Dobrý den, dnes jsem poprvé narazila na Vaše prodejce (zazvonili u nás). Koupila jsem si u nich prací gel. Pak jsem se dle informací na obalu podívala na Vaše web. stránky. Takový gel jsem ale ve Vašem katalogu nenašla - IN excelent Marseillské mýdlo, 4 litry, bílý (250 Kč). Je to skutečně Vaše zboží, nebo je to nějaký plagiát?

2.9.2009, 13:13    Karel Vajdak   (karelvajdak@seznam.cz)
Dobrý den. Dnes 2.9.09. asi v 11.20hod.projížděl váš řidič v autě SPZ 3T5 21-28 obcí Fryčovice. Při zastávkách u domů zůstavál stát tak že se nedál obět i když deset metrů dál je cesta dost široká. Při odmítnutí nákupu ho nenapadlo nic lepšího než začít vyzvánět na domovní zvonek. Z takovým chováním tady takové zaměstnance ani nemusíte posílat. Mám velmí nemocnou manželku a to zvonění ji moc nepřidalo. Vždy jsme něco koupili ale po dnešním zážitku jsme zanevřeli. Jestli zaměstnaváte takové zaměstnance kteří si jen vozí zadek tak toho moc nevyděláte. Děkují za odpověď a přejí hezký den.

3.9.2009, 19:27    Martin Ulman   (martin.ulman@seznam.cz)
Dobrý den pane Vajdák, velice se omlouvám pokud jsem Vám s dodávkou firmy IN ve Fryčovicích překážel, ale opravdu se ji vždy snažím postavit tak, aby nepřekážela. Bohužel je opravdu široká a cesty v některých obcích docela úzké a před zazvoněním se ji snažím postavit tak, aby na ni případní zákazníci viděli a bylo jim hned jasné, o co jde. Pokud jste měl problém s průjezdem mohl jste mi říci, nepamatuji si, že by byl někdo nazlobený že mu překáží - vše je přeci o domluvě. Pokud si to přejete tak se za Vámi ještě zítra zastavím a omluvím se Vám, bohužel opravdu nevím, kde bydlíte a kde tento problém vzniknul, tudíž mi v případě odpovědi napište číslo domu. Děkuji. Pěkný den, Martin Ulman

25.8.2009, 19:57    Eva Seidlicová   (eseidlicova@seznam.cz)
Dobrý den, zcela náhodně jsem objevila stránku s vašimi produkty. Rada bych věděla, zda je možné objednat nějaký vzorník všech produktů k vyzkoušení. Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

21.8.2009, 12:41    NAVRÁTIL P.   (guruun@seznam.cz)
DOBRÝ DEN,PSAL JSEM VÁM NA VÁŠ EMAIL STRONGERIN@EMAIL .CZ,ŽE MÁM ZÁJEM PRACOVAT PRO VAŠI FIRMU,ZATÍM JSEM NEDOSTAL ODPOVĚĎ,PODROBNOSTI JSOU NA VÝŠE UVEDENÉM EMAILU.DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ NA MŮJ EMAIL.NAVRÁTIL

Odpověď:

Dobrý den. Pane Navrátile je mi líto, že jste nedostal odpověď na svůj email, ale já takto nenabírám nové prodejce. Pro naši spolupráci je třeba aspoň telefonní rozhovor. Předem děkuji za zavolání. Vážení zákaznici, chci Vám poděkovat za Vaše názory ať kladné či záporné, všechny jsou hodně důležité. Co se týká prodejců, je mi to líto ale jsou to jenom lidé a není šance je důsledně kontrolovat.Proto vás moc prosím i v připadě reklamace a nebo nezavezené objednávky ,kontaktovat info linku: 776 677 677 . Takto jsme schopni rychleji reagovat a samozřejmně vyřešit problém k vaši spokojenosti. Eliška Galiszová 776 390 461


13.8.2009, 20:51    Mrázková   (misa.mrazkova@centrum.cz)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, nemůžete prodávat i menší balení prášků a jiných přípravků? Hlavně teda prášku. Něco jako na zkoušku. Dneska jsem náhodně přišla k prodejnímu autu, vás sortiment jsem dosud neznala, až u auta jsem zjistila, co všechno prodáváte a přece jenom, když už prášek na praní stojí 599,-, nebylo by na škodu napřed vyzkoušet menší balení a přesvědčit se o kvalitě, kterou paní tak vyzdvihovala. Četla jsem vaše příspěvky ve fóru, zákazníků prý máte dost a stále přibývají, ale podle mého názoru by jich mohlo být i víc a určitě by ti noví byli spokojenější, kdyby napřed mohli vyzkoušet a pak koupit větší balení. Děkuji

5.8.2009, 19:02    eva   (e.sih@seznam.cz)
dobry den, je to skoro týden co jsem vám odeslala mejl s dotazem na objednávku-dovoz - výrobků.. a dosud mi nikdo neodpověděl :( :( děkuji

Odpověď:

Velice se omlouvám, ale někde se stala chyba a Váš e-mail nedorazil. Můžete vyplnit objednávku přímo na stránkách www.pp-in.cz nebo telefonicky na čísle 776 677 677. Jiří Sapeta


5.8.2009, 13:12    Zdenka   (zdenbene@seznam.cz)
Vážení,ráda bych si u Vás objednala nějaké výrobky, ale na vašich stránkách mi jaksi chybí ten, kdo pro Vás tuto drogerii vyrábí, nějaké hodnocení spotřebitelů,jestli je schváleno atd. Po zkušenostech známých jde spíše o velkou reklamu, ale prací ani čistící účinky nejsou takové, jak slibujete.Ani chování některých pracovníků či pracovnic neodpovídá firemním heslům.Děkuji za odpověď. Zdenka Hodonínsko

Odpověď:

Výrobci jsou renomované výrobní společnosti: ADRE GROUP s.r.o. a QALT RAKOVNÍK s.r.o. Hodnocení spotřebitelů tady nenajdete, protože by jste těžko ověřila jejich důvěryhodnost. Pro nás je tímto hodnocením to, že stále přibývají noví zákazníci a ti původní si objednávají a to opakovaně. Veškeré výrobky jsou schválené a některé i dermatologicky testované. Velkou reklamu my neděláme (nemůžeme si ji dovolit) a prací účinek zejména prášku in excellent je na nejvyšší možné úrovni, ale každý má samozřejmě nárok na svůj vlastní názor. Byli bychom rádi, kdyby nám bylo sděleno, který prací prášek, podle Vašeho názoru, dosahuje vyšší účinnosti. Chování některých pracovníků je už věc zcela jiná. Je těžké zodpovídat za chování dospělých lidí, ale stává se to. Proto je stále otevřená možnost podat konkrétní stížnost buď formou e-mailu nebo telefonicky na infolince 776 677 677. Tak společně můžeme tento problém vyřešit. Jiří Sapeta


28.7.2009, 13:40    ŠTĚPÁNKA SURÁ   (stepanka.sura@centrum.cz)
Dobrý den, vaše výrobky používám už dlouho. Od podzimu používám prací prášek i aviváž exellent. S pracím účinkem a vůní jsem spokojena, ale mám citlivou pokožku a objevily se mi vyrážky na celém těle i v obličeji a svědí mě i celou rodinu pokožka hlavy. Teď se objevil ekzém v obličeji i u syna. Nevím jestli má někdo stejnou zkušenost, stačilo by prádlo ještě znovu vymáchat, nebo přejít na jiný prášek? Děkuji

Odpověď:

Dobrý den, musím přiznat, že nás to velmi znepokojilo, ale obávám se, že příčina bude někde jinde a že je to jen souhra náhod. Výrobky jsou pečlivě testovány a alergická reakce na prášek může vzniknout jen při dlouhodobém přímém styku s pokožkou. Citlivé osoby by proto vůbec neměly prát v ruce. Pokud je příčinou prášek, pak pomůže jen řádné vymáchání, jak jste sama napsala. Přesto bych doporučil návštěvu u kožního lékaře, aby se odhalila příčina, ať už jakákoli. Hlavně bych to nepodceňoval. Budeme rádi, když nás budete informovat o vývoji celé záležitosti. Děkujeme. Jiří Sapeta


24.7.2009, 19:15    Markéta Kubicová   (m.kubicova@email.cz)
Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat, jestli je možné si na vaší kontaktní adrese ( v Ostravě ) zboží koupit osobně. Děkuji za odpověď.

Odpověď:

Teoreticky ano, ale je to velmi nepohodlné, protože tam nebýváme stále. Pouze v ranních hodinách, kdy se nakládá zboží a připravuje expedice objednávek. Některý z prodejců by se Vás ale jistě ujal. Pohodlnější je objednávka nebo přes email : strongerin@email.cz si domluvit kdy a kam máme za Váma přijet a my přijedeme. Jiří Sapeta


17.6.2009, 20:23    Kateřina   (kattka20@seznam.cz)
dobrý den dneska mi paní přivezla prací prašek za 599kč byla u mě již po druhé a po druhé semnou nic nevyplnila-vzala si peníze a odjela!a ještě jedna věc-je možné aby byl prací prášek otevřený?já ho měla pootevřený a dekl byl uplně celý jako by zaprášený-kdybych tohle vyděla v obchodě ani si toho nevšimnu-v jakém stavu to bylo!!!proč natom není nějaká pojistka aby bylo vydět že je to uplně nové.připadá mi to že stoho kýblu už si někdo nasypal!!!tímto jednáním si můžete stratit klientelu-konkurence je veliká.a jak vydím jak to tu paní baví,tak bych jí to nejraději vrátila-vypadá jako kdyby jí to vadilo že to musí dělat.takové lidi bych vůbec nezaměstnala!!!nemůžu se jí ani na nic zeptat aby mi náhodou nenadala.přeji pěkný den a děkuji za odpověd!!ono v dnešní době 599kč-je dost peněz a dávat to za(načnuté-otevřené a zaprášené)je tedy docela mazec!!!uznejte samy!!

Odpověď:

Nejde než s Vámi souhlasit. Ihned Vám píšu email a věřím, že problém společně vyřešíme. Co se týká pracích prášků IN EXCELLENT, tak v posledních dnech došlo z podobného důvodu k zavedení opatření: v kyblíku jsou dva čtyřkilogramové sáčky a to ze dvou důvodů. Ten první jste uvedla sama, ten druhý je, aby se uchovala co nejdelší čerstvost prášku a parfemace. Nejdříve otevřete první sáček a teprve později otevíráte druhý sáček. Jiří Sapeta


17.6.2009, 17:22    Dáša ( Ostrava )
Dobrý den, prosím vás můžete mi vysvětlit proč mi volá paní jestli něco nepotřebuji, když stejně mi to nikdo nepřiveze? Jíž 2x jsem si objednala čistič na trouby ale nikoho jsem se nedočkala. Děkuji

Odpověď:

Dobrý den, je velmi náročné na takovou připomínku reagovat. Kromě Vašeho jména a města nám není známo o Vás nic jiného. Někdy se stane, že se na zákazníka nemůžeme dovolat a nezachytíme ho doma. Každopádně by se mělo zboží dodat v co nejkratší době. V takových případech se obracejte přímo na kontaktní email: strongerin@email.cz a my sjednáme nápravu. Jiří Sapeta


16.6.2009, 20:32    Lenka   (lenickaUH@seznam.cz)
Dobrý den,chci se zeptat,jestli je prací prášek IN excellent 8kg účinný už od 40°C a na praní kojeneckého prádla,protože v katalogu tato informace není.A také jak je to u pracího prášku IN active pearls, je taky vhodný pro kojence a vypere skvrny i při nižších teplotách: 30 a 40°C?Děkuji za odpověď.

Odpověď:

Oba prostředky na praní jsou účinné již od 30°C. Excellent je ale o třídu lepší. Přímo od našich zákaznic víme, že běžně perou prádlo pro kojence v našich přípravcích a dosud se neobjevila žádná negativní reakce. Přesto se může stát, že zvlášť citlivý jedinec bude reagovat nějakým podrážděním kůže, pak je nutné použít raději gel na praní. Ale opravdu dosud jsme takový případ nezaznamenali... Jiří Sapeta


10.6.2009, 13:13    Infolinka 776 677 677
Dobrý den, paní Komárková, do soutěže jste zařazená, pokud jste už někdy vypsala anketku, je jedno, s kterým prodejcem. Pokud jste ještě nikdy anketku nevypisovala, nebo máte nějakou změnu, tzn. nová adresa, tel. číslo, stačí poslat email na naši adresu in.active@post.cz Vaše inciály a my Vás do naši databáze zařadíme automaticky. Samozřejmě, co se týká vydávání peněz, je prodejce povinen Vám tu 1,- kč vrátit, popravdě by se mi to taky nelíbilo. Moc se za to omlouváme a až Vás znovu navštíví náš prodejce, korunu Vám vrátí. Pokud se jedná o IN Excellent je samozřejmě prášek vhodný pro praní kojeneckého prádla, budeme se snažit, aby to na příštích etiketách nechybělo. Ještě jednou se moc omlouváme a přeji hezký zbytek dne.

28.12.2013, 8:38    Vera potomska
Dobry den chci se optat jestli bi bylo mozne zaslat vzorky zdarma pracich prasku na adresu Hvezdova 17 Brno

10.6.2009, 13:00    Infolinka 776 677 677
Dobrý den, pane Bednařík. Nerozumím tomu, proč jste nereklamoval zboží, které Vám nevyhovovalo? Přeji hezký zbytek dne.

31.5.2009, 14:13    Helena Komárková   (koma@seznam.cz)
Dobrý den, včera u mne byl váš prodejce a koupila jsem si prací prášek IN excellent 8 kg za 599,- Kč + tekuté mýdlo IN za 200,- Kč. Vůbec se ale nezmínil, natož aby se mnou vyplnil nějakou soutěž, která dle vašich internetových stránek probíhá každé 2 měsíce. Je mi to podivné, protože předchozí prodejce v době, kdy jsem od vás pravidelně odebírala, mne na vše vždy upozornil a byl velice milý. Zastavil se, i když věděl, že asi nic nebudu chtít, jen tak zeptat se, jak jsem spokojená. Potom jsem, protože asi pro vás přestal jezdit, přešla ke konkurenci, se kterou jsem také velmi spokojená. U vašich nových prodejců se jen divím, že jim jednotlivé koruny asi nic neříkají, protože když prací prášek + aviváž stojí celkem 799,- Kč, tak mi vrátili pouze 200,- Kč rovných, což se mi u předchozího prodejce také nestalo. Asi tu korunu berou jako spropitné v obchodě. Jsem přesvědčená, že i takovéto maličkosti dělají obchod obchodem. Já, když mi bude někdy koruna chybět, tak si zboží nebudu moci koupit, nikdo mi tu korunu neodpustí, tak proč se v opačném případě s tím počítá? A ještě jeden dotaz:: chybí mi na etikete vypsané, kdo je výrobcem - a zda je vhodný pro praní kojeneckého prádla. Předem děkuji za odpověď a přeji příjemný den a hodně spokojených zákazníků.

31.5.2009, 8:01    Jiří Bedanřík   (networkemail@centrum.cz)
Dobrý den, To je hrůza jak takhle firma funguje, Vaši obchodní zástupci mě prosí ať něco koupím, jelikož jsou placení jen z prodeje jak mi přiznali, tudíž jsou neodbytní...A ten Váš toaletní paír co jsem si po přemlování zakoupil je dobrý tak akorát na poškrábání zadku. Ještě jednou u mě někdo z Vaší firmy zazvoní nebo bude volat ta otravná operátorka tak si to ode mě vyžere.

19.5.2009, 20:10    Eva Synková
Nikdy mně nenapadlo,že já někde budu psát, ale co napsal pan Hudec to mně zvedlo ze židle, já peru v Inu asi pět let. Nedávno jsem si koupila i ten nový prášek , nemá chybu je doopravdy eso.Když jsem si spočítala kolik dám za Persil tak jsem natom mnohem z líp z Inem. A co zbytek zboží ,bílá aviváž, nebo sapon na podlahy,set do myčky kupuji pro kamarádku, no ta by mi dala. pane Hudec nejste náhodou od konkurence jak ti někeří prodejci ???? a proč jste nevyužil reklamace???? a na závěr já přeji INU hodně skvělých zákazníků!


Strana: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

Celkový počet vzkazů: 214